Уровень
Плавні відхилення за рівнем оцінюються у балах залежно від довжини і ступеня відступу (табл. 4).
При нанесенні базових ліній на кривих ділянках ураховується лише масштаб запису, а поправка на точність показання механізму не вноситься. Так, установленому підвищенню на кривій 30 мм відповідає розмір на стрічці 30:2=15 мм (рис. 12).
Довжина відступу визначається аналогічно тому, як це робиться при розшифровуванні відступів за шириною колії.
Рис. 12 Плавні відхилення за рівнем:
1 – базова лінія на перехідній кривій; 2 – лінія допуску 6 мм; 3 – лінія відступу II ступеня; 4 –базова лінія на круговій кривій з підвищенням 30 мм; ℓ – довжина відступу.Таблиця 4 - Оцінка плавних відхилень за рівнем та допустимі швидкості руху поїздів по них
Ступінь відступу |
Відхилення, мм |
Оцінка за 2 м колії, балів |
Допустима швидкість, км/год |
I |
До 6 включно |
0 |
встановлена |
II |
понад 6 до 12 включно |
0 |
|
III |
понад 12 до 20 включно |
1 |
|
IV |
понад 20 до 25 включно |
5 |
120/80 |
V |
понад 25 до 30 включно |
10 |
60 |
|
понад 30 до 35 включно |
50 |
40 |
понад 35 до 50 включно |
250 |
15 |
|
понад 50 |
250 |
рух закривається |
Примітка. 1 На прямих ділянках, на яких дозволено утримання однієї рейкової нитки вище за іншу на 6 мм, указані в таблиці величини відступу I – III ступеня визначаються на стрічці від лінії, що відповідає дозволеному підвищенню.
2 При проведенні на стрічці ліній допусків і відступів на кривих і прямих ділянках показання рівня визначаються від базової лінії з урахуванням масштабу запису і точності показання механізму. Так, допустимому відхиленню 6 мм на стрічці відповідає величина
= 3,5 мм.