Оценка пути
1.1 Кожний відступ від норм утримання рейкової колії розшифровується і оцінюється у балах за порядком, викладеним у п. 4.2. При цьому на мостах і в тунелях довжиною від 25 до 100 м і підходах до них по 200 м у кожний бік, на мостах та в тунелях довжиною понад 100 м і на підходах до них по 500 м у кожний бік кількість балів за всіма видами несправностей збільшується у два рази.
1.2 При розшифровуванні записів на стрічці відмічається кожний відступ, дається його оцінка в балах і вказуються відступи IV і V ступенів.
Крім того, на стрічці кожного кілометра вказується загальна сума балів, у тому числі за видами відступів, і якісна оцінка кілометра (відповідно до п. 4.3).
1.3 Результати покілометрової оцінки стану рейкової колії в балах, а також якісна оцінка кілометрів заносяться у відомості, при цьому у графі «Примітка» вказується число і вид відступів IV і V ступенів, відмічаються кілометри, на яких розташовані штучні споруди (М), і кілометри, на яких була обмежена швидкість руху поїздів (V – 15 км/год і т.д.).
1.4 Начальники дистанцій колії подають начальнику колієвимірювального вагона:
– перелік прямих ділянок, на яких дозволено утримання однієї рейкової нитки вищої за іншу на 6 мм;
– перелік прямих ділянок з рівномірним здиманням однієї рейкової нитки, а також з рівномірними осіданнями земляного полотна;
– норми утримання колії за шириною в прямих ділянках (з зазначенням типу скріплення);
– відомість кривих ділянок колії з зазначенням радіуса кривої, її початку і кінця, довжини перехідних кривих, підвищення зовнішньої рейкової нитки, встановленого наказом начальника залізниці, бокового зносу рейок, норми утримання ширини колії і дозволеного допуску ширини колії у зв'язку з боковим зносом рейок;
– перелік діючих на момент перевірки попереджень про обмеженість швидкостей руху поїздів з зазначенням часу їх дії і причини;
– перелік незадовільних кілометрів і кілометрів з відступами V ступеня за попереднім проходженням колієвимірювального вагона з відмітками про усунення відступів на цих кілометрах;
– перелік кілометрів з простроченим капітальним ремонтом (модернізацією), перекладеними рейками;
– перелік ділянок з залізобетонними шпалами, що були виготовлені до 1996 року (включно).
Крім того, надається графік адміністративного розподілу дистанції з зазначенням прізвищ майстрів шляхових і бригадирів колії.
1.5 Розшифрування і оцінка параметрів стану колії колієвимірювальними вагонами ЦНИИ-2 проводиться у відповідності до велечин відступів, що указані в таблицях 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 цих технічних вказівок, при цьому використовуються спеціальні шаблони, які враховують поправку на точність показання вимірювальних механізмів.
Розшифрування і оцінка параметрів стану колії колієвимірювальними вагонами типу КВЛ, проводиться бортовою автоматизованою системою (БАС) тільки у відповідності до велечин відступів, що указані в таблицях 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Електронна версія шаблону використовується системою БАС тільки при розшивруванні і оцінці параметру за напрямком у плані.