Get Adobe Flash player
Технические моменты
онлайн бизнеса

Качественная оценка


1 Якісна оцінка стану рейкової колії за показаннями колієвимірювальних вагонів установлюється за табл. Якісна оцінка колії залежно від суми балів на кілометрі за всіма видами відступів та їх ступеня.

Якісна оцінка колії

 

Оцінка

Сума балів за всі відступи на 1 км

 

для колій з непростроченим капремонтом (модернізацією)

для колій з простроченим капрем., перекладеними рейками

для головної колії з встановленою швидкістю руху поїздів 60 км/год і менше

для приймально­відправних колій з швидкістю руху поїздів 40 км/ч і
менше

 

1

2

3

4

5

 

відмінно

0-40

0–70

0–100

0–250

 

добре

41–100

71–140

101–150

251–500

 

задовільно

101–500

141–500

151–500

501–800

 

незадовільно

501 і більше

501 і більше

501 і більше

801 і більше

 

Примітка. 1 Кілометр вважається також незадовільним при наявності на ньому хоча б одного відступу, що вимагає згідно таблиць 1–7, 9-10 обмеження встановленої швидкості або закриття колії для руху поїздів.

2 Приймально-відправні колії з встановленою швидкістю понад 40 км/год до 60 км/год (включно) оцінюються за даними четвертого, а при швидкості понад 60 км/год за даними третього стовпця.

2 Оцінка стану рейкової колії в межах робочого відділення, околодку, дільниці, дистанції колії, залізниці або напрямку* залізниць визначається за середнім балом, який дістається діленням загальної суми балів за всіма відзначеними відступами на кількість кілометрів, перевірених у межах оцінюваної дільниці.

При експлуатації одного кілометра різними підрозділами, частина кілометру, яка складає L метрів (не менше 500 м), оцінюється як кілометр шляхом множення балів, визначених в межах цієї частини на коефіцієнт К. Коефіцієнт К визначається за формулою К=1000/L. Якщо ця частина менше 500 м, то вона приєднується до прилягаючого кілометру з відповідним збільшенням його довжини. Так само оцінюються неповні або нестандартні кілометри.

3 На кілометрах, де проводяться роботи в поточному місяці по модернізації, посиленому капітальному ремонті, капітальному, посиленому середньому, середньому, комплексно-оздоровчому ремонтах колії, суцільної заміни рейок, стрілочних переводів, перевідних брусів, по лікуванню «хворих» місць земляного полотна з обмеженням швидкості руху поїздів до 60 км/год, відступи розшифровуються і оцінюються з метою встановлення допустимих швидкостей руху.

Балова оцінка цих кілометрів, на період до закінчення та прийняття в постійну експлуатацію перелічених робіт, ураховується за попередній місяць до початку робіт.

При перевірці щойно побудованої та прийнятої до експлуатації ділянки колії із загальної оцінки в балах може виключатися оцінка лише тих кілометрів, на яких установлено обмеження швидкості до 40 км/год на період обкатки, строк якої встановлює начальник служби колії.

4 У межах станції колієвимірювальний вагон повинен пропускатися по головних коліях або коліях проходження пасажирських поїздів.

При пропусканні колієвимірювального вагона по приймально-відправних коліях їх оцінка в балах включається в загальну балову оцінку лише у випадках, якщо ці колії за техніко-розпорядчим актом станції призначені для приймання пасажирських поїздів або для безупинного пропускання вантажних поїздів.



* Напрямок – дільниця головної колії між визначеними роздільними пунктами в межах однієї або декількох залізниць. При використанні комп’ютеризованих систем реєстрації дистанціям колії різних залізниць надаються номери, що враховують порядковий номер залізниці за абеткою та номер дистанції (наприклад ПЧ-23 Донецької зал. нумерується – “1.23”)


Сайт управляется системой uCoz