Get Adobe Flash player
Технические моменты
онлайн бизнеса

Рихтовка


Напрямок колії в плані. Стан колії за напрямком у плані оцінюється в балах, що нараховуються за кожний відступ залежно від ступеня відступу, його довжини та радіуса кривої (табл. 6, 7). Оцінка в межах перехідної кривої оцінюється як в прилеглій круговій кривій.

Розшифровка відступів проводиться за допомогою шаблона, приведеного на рис.15.

Для визначення ступеня і оцінки кожного відступу шаблон прикладається до запису на стрічці аналогічно тому, як при визначенні перекосів (так як показано на рис. 16 та 17, не враховуючи вигину запису).

Оцінка відступів за напрямком у плані при швидкості руху поїздів до 140 км/год

Ступінь відступу

Різниця у стрілах вигину, виміряних через 10 м від середини хорди довжиною 20 м, мм

Оцінка, балів, за кожний відступ довжиною, м

Допустима швидкість, км/год, при відступах
довжиною, м

до 10 вкл.

понад 10 до 20 вкл.

понад 20 до 40 вкл.

до 20
включно

понад 20 до 40 включно

I

до 10 включно

0

0

0

до 140/90

II

понад 10 до 18 включно

0

0

0

III

понад 18 до 25 включно

30

15

1

IV

понад 25 до 35 включно

500

200

50

80/60

120/90

V

понад 35 до 65 включно

1000

500

100

40/40

80/80

понад 65 до 90 включно

1000

1000

200

15/15

40/40

понад 90

1000

1000

1000

рух закривається


а)


б)

Рис. 15 Шаблон для розшифровування відступів у плані для масштабу запису по вертикалі 1:2 (розміри, мм):

а – загальний вигляд; б – побудова шаблона.

Примітки:

1 Лінія І - І обмежує різницю стріл вигину 10 мм; II - II – 18 мм; ІІІ - ІІІ – 25 мм; IV - IV – 35 мм; V - V – 65 мм; VІ - VІ – 90 мм.

2 Цифри біля точок перелому ліній шаблона означають відстань від точок до лінії базису.

3 Вертикальна пунктирна лінія використовується тільки для побудови шаблона.

4 У вертикальних розмірах шаблона враховано допуск 2 мм на можливу неточність запису;

5 Розміри на рисунку 15 б по горизонталі відповідають: «2,5» - 10 м, «5» - 20 м, «10» - 40 м

           Оцінка відступів за напрямком у плані та допустимі швидкості руху поїздів по них на ділянках з встановленою швидкістю пасажирських поїздів 140 - 160 км/год

Ступінь відступу

Радіус, м

Різниця у стрілах вигину, виміряних через 10 м від середини хорди довжиною 20 м, мм

Оцінка, балів, за кожний відступ довжиною, м

Допустима швидкість, км/год, при відступах довжиною, м

до 10 вкл

понад 10 до 20 вкл.

понад 20 до 40 вкл.

до 20 вкл.

понад 20 до 40 вкл.

І

при всіх радіусах

до 10 (вкл.)

0

0

0






160/90

ІІ

до 1800(вкл.)

-

-

-

-

понад 1800

понад 10 до 18 (вкл.)

10

5

0

ІІІ

до 2000(вкл.)

-

-

-

-

понад 2000

понад 18 до 25 (вкл.)

30

15

1

IV

до 1800(вкл.)

понад 10 до 25 (вкл.)

50

25

15

140/90

140/90

понад 25 до 35 (вкл.)

500

200

50

80/60

120/90

>1800 до 2000(вкл.)

понад 18 до 25 (вкл.)

50

25

15

140/90

140/90

понад 25 до 35 (вкл.)

500

200

50

80/60

120/90

понад 2000

понад 25 до 35 (вкл.)

500

200

50

V

при всіх радіусах

понад 35 до 65 (вкл.)

1000

500

100

40/40

80/80

понад 65 до 90 (вкл.)

1000

1000

200

15/15

40/40

понад 90

1000

1000

1000

рух закривається



Приклади (1-20) розшифровування записів на стрічці відступів за напрямком колії у плані.

Оцінка відступу в балах визначається залежно від того, у якому місці шаблона буде знаходитися друга вершина запису. Вважати амплітудою запису дві точки, що лежать на умовній прямій і обмежені двома вершинами

Приклади розшифровки записів на стрічці відступів за напрямком колії в плані на перехідній кривій

Нс – різниця стріл, що враховується; а - повна різниця стріл; b - розрахункова зміна різниці стріл прогину (зміщення шаблону).

Якщо запис відступу на стрічці має різний нахил або на ній є кілька вершин, то оцінка відступу робиться тієї частини запису, де буде більша оцінка в балах.

Оцінка стану колії в плані робиться у кривих за записами напрямку зовнішніх, а у прямих за записами напрямку рихтувальних ниток.

Запис стану колії в плані в межах стрілочних переводів не розшифровується, тому що він викривлюється при проходженні вимірювальних роликів по хрестовинах та рамних рейках.


Сайт управляется системой uCoz