Сочетания
Допустима швидкість пропускання поїздів, км/год, по колії з поєднанням відступів за напрямком у плані з перекосами та осіданнями
Вид відступу, його ступінь та значення |
Відступ у плані довжиною до 10 м вкл. |
|||
III ступінь |
IV ступінь |
V ступінь |
||
понад 35 до 65 (включно) |
понад 65 до 80 (включно) |
|||
Перекоси (до 10 м) |
|
|
|
|
III ступінь |
120/80 |
60 |
40 |
15 |
IV ступінь |
100/60 |
40 |
25 |
15 |
V ступінь: |
|
|
|
|
понад 20 до 30 мм включно |
40 |
25 |
25 |
15 |
понад 30 до 40 мм включно |
25 |
15 |
15 |
15 |
понад 40 до 45 мм включно |
15 |
15 |
15 |
15 |
Осідання |
|
|
|
|
III ступінь |
120/80 |
60 |
40 |
15 |
IV ступінь |
100/60 |
40 |
25 |
15 |
V ступінь: |
|
|
|
|
понад 25 до 30 мм включно |
40 |
25 |
25 |
15 |
понад 30 до 35 мм включно |
25 |
15 |
15 |
15 |
понад 35 до 40 мм включно |
15 |
15 |
15 |
15 |
Примітка. До відступів, що поєднуються, відносяться такі відступи, при яких їх довжини, що вимірюються між вершинами по нульовій лінії, перекривають одна іншу, або відстань між ними менша 10 м.
Рух закривається, якщо один з поєднаних відступів V ступеня перевищує розміри: по перекосах – 45 мм, осіданнях – 40 мм; по різниці в суміжних стрілах вигину на довжині до 10 м (включно) колії – 80 мм.